Ahad, 11 Julai 2010

gara2 suka main2..

Tok la gara2 suka gilak main2..aku ngan kazen ku on the way nak g boulevard la tek..aku tok jadi penumpang jak walaupun k moto aku...hal tok start dari senadin cya...ada la cgek skuter tok,2 org ompuan mbak skuter ya..ngan miak kecik la sorang..ku asa penumpang ya pun anak kali..cdak 2 ya juka ngulu tek..pas jambatan lutong jak cdak 2 overtake la aku ngan kazen ku...tapi pas overtake ya skuter ya slow sbb keta kat depan cdak slow juak la..pa gik kazen ku mbak la moto ya overtake balit skuter ya ngan keta nak kat depan ya..x lamak pasya aku nampak gik skuter yg sama overtake moto mek org tapi x juak gago gilak la...tapi keadaannya tek sama juak...sampei kat roundabout pujut 7 cya mek org overtake balit skuter ya tapi lom juak lamak kakya skuter ya overtake balit...nang melawan nar juak ompuan ya...alu la overtake meng'overtake' ya berlaku sampei dekat2 sesco cya...skuter ya bok lepas overtake mek org tapi aku madah kazen ku overtake jak gik...gara2 nak overtake skuter ya mek 2 alu la nait jalan bypass cya..sepatutnya mek 2 k jalan bah ya ekot jalan bulatan tapi pandei nait jalan bypass indah bah...pasya gago gik berpikir pahal nait jalan bypass ya tek...ahaha...terpaksa amik jalan straight ke roundabout kat complex polis nun & pusin balit ke boulevard..ya la gara2 nak main2 overtake ngan org alu terlajak jalan...ahahhaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan